27-30 Mayıs 2025 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezinde gerçekleşen HOSTECH Fuarı kapsamında düzenlenen “Gastro Lezzet Sokağı 2025” yemek yarışmasına Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Şarköy Meslek Yüksekokulu Aşçılık Programı öğrencileri katılarak, “Altın Madalya” kazandı.
“Üniversiteler Ekip” kategorisinde yarışan öğrenciler Beyzanur KURTUL, Ayşe NAZ ŞAHİN ve Esma GENÇ, kategorilerinde “Altın Madalya” kazanarak Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi ve Şarköy Meslek Yüksekokuluna başarı getirdiler.


ERGENE
13 gün önceGÜNDEM
14 gün önceERGENE
16 gün önceSİYASET
23 Haziran 2026SON DAKİKA
23 Haziran 2026ERGENE
23 Haziran 2026ERGENE
23 Haziran 2026Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.