
Çevreyi ve doğayı korumak için çalıştıklarını belirten Ergene Belediye Başkanı Rasim Yüksel, “Çevre ve Şehircilik Bakanlığımızın ülkemiz genelinde başlattığı projeye Ergene Belediyesi olarak Sıfır Atık Yönetim Sistemimizi kurarak başvurduk. Sıfır Atık Projesi konusunda hayata geçirdiğimiz proje Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Tekirdağ İl Müdürlüğü tarafından Sıfır Atık Belgesi almaya hak kazandı. Proje kapsamında atıklar kaynağından ayrıştırılarak daha verimli kullanılacak ve hem çevremize hem de ekonomiye katkı sağlayacağız. Ergene’de geleceğimize daha iyi, daha yeşil bir çevre bırakmak için çalışmalarımızı tüm hızımızla sürdüreceğiz” dedi.
Başkan Yüksel ayrıca, “Çevreci Belediyeler arasında yer alan Ergene Belediyemiz çevrenin kirlenmesini önlemek için üzerine düşen görevleri yerine getirmeye devam ediyor. Hayatımızda büyük önem taşıyan çevre, sağlıklı ve kaliteli bir yaşam sürdürebilmemiz için korumamız gereken önemli bir değerdir” dedi.
KAYNAK: Hasan GİRGİN

SİYASET
15 gün önceSON DAKİKA
20 gün önceERGENE
06 Haziran 2026ERGENE
06 Haziran 2026ERGENE
06 Haziran 2026ERGENE
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.