
Kahveci esnafının bugün yeniden hizmet vermeye başladığını belirten Başkan Albayrak, “Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi olarak, yaşanan salgın sürecinde tüm esnaflarımızın olduğu gibi kahveci esnafımızın da yanında olduk. Açılma kararının ardından tüm kavehanelerimizi dezenfekte ettik ve maske dağıtımı yaptık. Bu vesile ile yeniden hizmet vermeye başlayan kahveci esnafımızın ilk siftahlarını yaparak hayırlı işler temennisinde bulunduk” dedi.
KAYNAK: Hasan GİRGİN

GÜNDEM
1 gün önceGÜNDEM
2 gün önceERGENE
16 gün önceGÜNDEM
17 gün önceERGENE
19 gün önceSİYASET
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026