
Kahveci esnafının bugün yeniden hizmet vermeye başladığını belirten Başkan Albayrak, “Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi olarak, yaşanan salgın sürecinde tüm esnaflarımızın olduğu gibi kahveci esnafımızın da yanında olduk. Açılma kararının ardından tüm kavehanelerimizi dezenfekte ettik ve maske dağıtımı yaptık. Bu vesile ile yeniden hizmet vermeye başlayan kahveci esnafımızın ilk siftahlarını yaparak hayırlı işler temennisinde bulunduk” dedi.
KAYNAK: Hasan GİRGİN

SİYASET
15 gün önceSON DAKİKA
20 gün önceERGENE
06 Haziran 2026ERGENE
06 Haziran 2026ERGENE
06 Haziran 2026ERGENE
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.