
“Allah Camilerimizi Cuma’sız bırakmasın.” diyen ve 10 bin adet seccade ve maske hazırlattıklarını belirten Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, “Salgın nedeniyle uzun zamandan beri ayrı kaldığımız ve çok özlediğimiz camilerimize Cuma Namazı ile kavuşuyoruz. Namaz öncesinde camilerimizi dezenfekte ettik, temizliklerini gerçekleştirdik ve etraflarında bulunan otları temizledik. Hayırseverlerimiz ve Keşan Belediyemizin katkısıyla vatandaşlarımıza Keşan’daki camilerimizde girişte seccade ve maske dağıtıyoruz. 10 bin maske ve seccade hazırladık. Keşan Kaymakamlığımız ve Keşan İlçe Müftülüğümüz işbirliğinde organize olduk ve sosyal mesafeli şekilde camilerimizin içinde namazlarımızı kılıyoruz.” dedi.
Camilere Cuma namazı için gelen vatandaşlar da Keşan Belediyesi’ne seccade ve maske dağıtımı için teşekkür etti.
KAYNAK: Hasan GİRGİN

SİYASET
15 gün önceSON DAKİKA
20 gün önceERGENE
06 Haziran 2026ERGENE
06 Haziran 2026ERGENE
06 Haziran 2026ERGENE
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.