
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, İçişleri Bakanlığı tarafından Koronavirüs önemleri kapsamında ilan edilen sokağa çıkma yasağı günlerinde ihtiyaç sahibi vatandaşları yalnız bırakmadı. Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri, evlerinden dışarı çıkamayan ihtiyaç sahibi vatandaşların talepleri doğrultusunda ekmek ve ilaç gibi ürünlerin alışverişini gerçekleştirdi.
Konu ile ilgili açıklama yapan Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, “Tüm dünya gibi Türkiye de zorlu bir süreçten geçiyor. Koronavirüs salgını ile mücadele ettiğimiz şu günlerde her zamankinden daha fazla dayanışmaya ihtiyacımız var. Biz Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi olarak tüm birimlerimiz ile vatandaşlarımızın yanındayız.” dedi.
KAYNAK: Hasan GİRGİN

GÜNDEM
1 gün önceGÜNDEM
2 gün önceERGENE
16 gün önceGÜNDEM
17 gün önceERGENE
19 gün önceSİYASET
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026