
Muhtarlar daha sonra Keşan Belediye Başkan Vekili Nehir Gergin tarafından Keşan Belediye Meclisi’nde kabul edildiler.
Kemik, Gül, Çakmak, Arslan ve Söyleyici, kendi taleplerini yerine getiren Keşan Belediyesi adına Gergin’e teşekkür etti.
Gergin, köy muhtarlıklarının taleplerini imkanlar ölçüsünde yerine getirmeye çalıştıklarını ve bundan sonra da getirmeye devam edeceklerini belirterek ziyaret nedeniyle muhtarlara teşekkür etti.
KAYNAK: Hasan GİRGİN

GÜNDEM
Az önceGÜNDEM
20 saat önceERGENE
15 gün önceGÜNDEM
16 gün önceERGENE
17 gün önceSİYASET
25 Haziran 2026SON DAKİKA
25 Haziran 2026