
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, 19 Haziran’da gerçekleşecek olan Süleymanpaşa Sebze ve Meyve Toptancı Halinin açılış töreni öncesinde tören alanı dezenfekte edildi. Ayrıca töreni sırasında vatandaşlar alana ateşleri ölçülerek alınacak ve sandalye diziliminde sosyal mesafe gözetilecek. Tören alanında da vatandaşlara dezenfektan ve maske dağıtımı yapılacak.
Konu ile ilgili açıklama yapan Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, “Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi olarak koronavirüse karşı tüm birimlerimiz ile mücadele yürütmeye devam ediyoruz. Bu süreçte diğer işlerimizi de tüm tedbirleri alarak yerine getirdik. Yapımını tamamladığımız Süleymanpaşa Sebze ve Meyve Toptancı Hali’nin açılışı gerçekleştireceğiz. Açılış törenimiz tüm sosyal mesafe ve hijyen kurallarına uyularak yapılacaktır. Ben Sebze ve Meyve Toptancı Halinin tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum” dedi.
KAYNAK: Hasan GİRGİN

GÜNDEM
2 saat önceGÜNDEM
23 saat önceERGENE
15 gün önceGÜNDEM
16 gün önceERGENE
18 gün önceSİYASET
25 Haziran 2026SON DAKİKA
25 Haziran 2026