
Başkan Yüksel yayınladığı mesajında, “Dinimizin, rahmet, merhamet ve bereket ayı olarak nitelediği Mübarek Ramazan’ı Şerif’i geride bırakarak Ramazan Bayramına kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bayramlar her yıl gelip geçen sıradan günler olmaktan öte güzelliklerin dalga dalga toplumun bütün kesimlerine yayıldığı, beni biz yapan yüce dinimizin rahmet kaynaklı çağrısına kulak verip, yanı başımızdakinin fark edildiği ve gözetildiği, toplumda açılan sosyal yaraların sarıldığı, birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularımızın yeniden güç kazandığı çok özel günlerdir. Ülkemizi ve dünyayı sarsan salgın dolayısıyla yaşadığımız zor günleri hep birlikte atlattığımız, sosyal mesafe engelini aştığımız ve tekrar kucaklaştığımız bayramları yaşamak en büyük temennimizdir. Sevincin, mutluluğun ve paylaşmanın en üst seviyede yaşandığı nice bayramlara ulaşmak temennisiyle bütün hemşerilerimin ve vatandaşlarımızın Mübarek Ramazan Bayramını kutluyorum” dedi.
KAYNAK: Hasan GİRGİN

GÜNDEM
11 saat önceERGENE
15 gün önceGÜNDEM
15 gün önceERGENE
17 gün önceSİYASET
25 Haziran 2026SON DAKİKA
25 Haziran 2026ERGENE
25 Haziran 2026Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.