
COVID-19 yüzünden halkımızın evlerinde kalmak zorunda olması dolayısıyla 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları ile TBMM’nin kuruluşunun 100. Yılı etkinliklerinin gerçekleşememesi üzerine TBMM Başkanı Sayın Prof. Dr. Mustafa ŞENTOP’un yapmış olduğu “23 Nisan Perşembe Saat 21:00’da evde İstiklal Marşımızı hep birlikte okuyalım” çağrısına uyarak Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Ailesi balkonlarda İstiklal Marşını okudu, Türkiye’yle tek yürek oldu.
KAYNAK: Hasan GİRGİN

GÜNDEM
2 gün önceGÜNDEM
3 gün önceERGENE
17 gün önceGÜNDEM
18 gün önceERGENE
20 gün önceSİYASET
28 Haziran 2026SON DAKİKA
28 Haziran 2026