
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi tarafından Şarköy’ün Beyoğlu, Gölcük, Bulgur, Ishaklı, Mursallı, Palamut, Safuköy ve Yörgüç mahallelerindeki mezarlıklarda yabani otların temizlenmesi işlemi olan herbisit uygulaması yapıldı. Uygulama kapsamında mezarlıklar bahar ayları ile birlikte yeşeren yabani otlardan arındırılmış oldu.
Konu ile ilgili açıklama yapan Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, “Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi olarak rutin hizmet ve görevlerimizi yerine getirmeye devam ediyoruz. Biz, sizler için görevimizin başındayız. Siz de lütfen evlerinizde kalmaya devam edin” dedi.
KAYNAK: Hasan GİRGİN

GÜNDEM
2 gün önceGÜNDEM
3 gün önceERGENE
17 gün önceGÜNDEM
18 gün önceERGENE
20 gün önceSİYASET
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026