17-20 Haziran 2026 tarihleri arasında Sırbistan’ın Novi Sad kentinde düzenlenen Serbian Youth International 2026 Badminton Turnuvasında Çorlu’yu ve Türkiye’yi temsil eden sporcular önemli başarılara imza attı.
15 ülkeden 259 sporcunun katıldığı uluslararası organizasyonda, Çorlu Belediyesi Spor Kulübü sporcusu Feraye Özgan, Tek Kadınlar kategorisinde üçüncü olarak bronz madalya kazandı ve ülkemize gurur yaşattı.
Turnuvada mücadele eden diğer sporcularımızdan Muhammed Emin Gözkaman, Ela Keskin ve Almina Aydoğan ise çeyrek finale yükselerek Türkiye’yi başarıyla temsil etti.
Çorlu Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Şenol Doğramacı, turnuvaya katılan sporcuları ve antrenör Mert Tunç’u elde ettikleri başarılı sonuçlardan dolayı tebrik etti. Doğramacı, genç sporcuların ortaya koyduğu azim ve mücadelenin gelecekte kazanılacak daha büyük başarıların habercisi olduğunu ifade etti.
Çorlu Kaymakamı Niyazi Erten de turnuvaya katılarak sporcuları yalnız bırakmadı. Kaymakam Erten, uluslararası arenada ülkemizi ve ilçemizi başarıyla temsil eden sporcu, antrenör ve yöneticileri kutlayarak, elde edilen başarıların Çorlu adına büyük gurur kaynağı olduğunu belirtti.
Sırbistan’da elde edilen bu dereceler, Çorlu’nun badminton branşındaki yükselen başarısını bir kez daha ortaya koyarken, genç sporcuların gelecekteki uluslararası organizasyonlar için umut verdiği değerlendirildi.


ERGENE
12 gün önceGÜNDEM
13 gün önceERGENE
15 gün önceSİYASET
22 Haziran 2026SON DAKİKA
22 Haziran 2026ERGENE
22 Haziran 2026ERGENE
22 Haziran 2026Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.