Saray Belediyesi bahçesine barışın ve ölümsüzlüğün sembolü 4 adet zeytin ağacı dikildi.
ZEYTİN AĞACINI YAŞATALIM
Ağaç dikimiyle ilgili Saray Belediyesi’nden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Köklerinde barışı, dallarında bilgeliği, meyvelerinde ise bereketi ve şifayı taşıyan 4 adet zeytin ağacını belediye bahçemizde toprakla buluşturduk. Binlerce yıllık kutsallığıyla, insanlığa sağlık kaynağı olan zeytin ağacı, sağlığın ve huzurun kaynağıdır. Bu kadim ağacı koruyarak ve yaşatarak, doğanın bize sunduğu bu zenginliği gelecek nesillere aktarmak hepimizin sorumluluğudur.”


ERGENE
13 gün önceGÜNDEM
14 gün önceERGENE
16 gün önceSİYASET
24 Haziran 2026SON DAKİKA
24 Haziran 2026ERGENE
24 Haziran 2026ERGENE
24 Haziran 2026Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.