
Rektörlük makamında gerçekleşen ziyarette karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Ziyarette girişimciliğin yaygınlaştırılması, KOBİ’lerin geliştirilmesi ve kurumlar arası işbirliği olanakları değerlendirildi. Özkan TATLI ve Özay CEBECİ, bugüne kadar KOBİ’lerle ilgili Üniversitenin yer aldığı proje ve faaliyetler dolayısıyla Rektör ŞAHİN’e teşekkür ettiler ve KOBİ’ler tarafından üretilen bir ürünü günün anısına takdimde bulundular.
Üniversite Rektörü Prof. Dr. Mümin ŞAHİN de ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek Üniversite – Sanayi işbirliklerinde KOBİ’lerin önemine değindi ve Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi ile KOSGEB bağlamında kurumlar arası uyumun bu noktada meselenin temelini teşkil ettiğini vurguladı.
KAYNAK: Hasan GİRGİN

GÜNDEM
2 gün önceGÜNDEM
3 gün önceERGENE
17 gün önceGÜNDEM
18 gün önceERGENE
20 gün önceSİYASET
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026